Print Tekst kleiner tekst groter
Veelgestelde vragen > Over het lidmaatschap en aanmelden

Veelgestelde vragen


Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over het lidmaatschap. Staat uw vraag er niet bij? Stuur dan een email naar vragen@woekerpolis.nl.

Over het lidmaatschap

  • Hoe kan ik lid worden van de Vereniging?

  • Ik weet niet voor welk lidmaatschap ik moet kiezen.

  • Wat kost het lidmaatschap?

  • Ik wil mijn lidmaatschap beëindigen. Hoe moet ik dat doen?

  • Waarom moet ik bij resultaat een bijdrage betalen?

  • Ik wil mijn bijdrage terug. Kan dit?

  • Wat gebeurt er als ik me heb aangemeld?

  • Is het mogelijk mijn gratis lidmaatschap om te zetten naar een Plus-lidmaatschap?


Hieronder vindt u ook gelijk de veelgestelde vragen over het aanmelden.

Over aanmelden

  • Mijn polis is beëindigd. Heeft het zin om mij aan te melden?

  • Ik ben al lid van een stichting. Is het zinvol om ook lid te worden van de vereniging?

  • Voor welke polissen kan ik mij aanmelden?

  • Moet ik een kopie van mijn polis opsturen?

  • Kan de vereniging mij adviseren over mijn woekerpolis?

  • Ik heb meerdere polissen die op mijn naam staan. Hoe meld ik die aan?

  • Mijn partner en ik hebben allebei polissen. Hoe moeten wij ons aanmelden?

  • Ik ben al aangemeld bij ConsumentenClaim. Is het zinvol om lid te worden van de vereniging?

  • E-mails van de vereniging komen terecht in de ongewenste map. Wat nu?